استارت یک کسب‌وکار با یک ایده هوشمندانه می‌تواند به موفقیت ما سرعت بیشتری ببخشد و امنیت شغلی ما را تضمین کند.

اگر می‌خواهید با ایده‌های عالیِ کسب‌وکاری آشنا شوید به جای درستی آمده‌اید زیرا در این مطلب قصد داریم با بهترین مشاغلی که می‌توانند هم در حالا و هم در آینده سوددهی خوبی داشته باشند، آشنا شده و اگر از 

آن‌ها خوش‌مان آمد، استارت یادگیری‌شان را بزنیم.


ایده کسب‌و‌کاری؟

قبل از ورود به مبحث ایده‌ها جالب است بدانید رسیدن به ایده‌های پرسود روش قاعده‌مندی دارد که می‌توانید با استفاده از آن، برای هر قالبی از جمله؛ استارت‌آپ، اپلیکیشن، فایل، کتاب و... به ایده برسید. اگر می‌خواهید به این روش دست یابید، می‌توانید از دوره زیر استفاده کنید تا خودتان بسته به نیاز خود بهترین ایده را ایجاد کنید:

دوره‌ی حرفه‌ایِ ایده‌پردازی

ایده ناب انسان را می‌سازد! به برترین روش‌های ایده‌پردازی و نیازسنجی مسلط شوید تا بتوانید هر ایده‌ای در هر زمینه‌ای ایجاد کرده و آن را قوی‌تر از هر فرد موفقِ دیگری عملی کنید.

شروع




اگر آماده‌اید، برویم سراغ ایده‌های کسب‌وکاری:


طراحی گرافیک

اگر به طراحیِ پوستر، لوگو، بنرهای تبلیغاتی، کاور موزیک و یا ساخت و ویرایش تصاویر علاقه دارید، طراحی گرافیک بهترین گزینه برای شماست تا بتوانید استارت کسب‌وکاری خود را بزنید. طراحی گرافیک به دلیل رشد روز افزون کاربران شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها می‌تواند برای شما مشتریان زیادی به همراه داشته باشد که نتیجه آن سود شماست.

برای یادگیری این مهارت،می‌توانید از دوره زیر استفاده کنید:

طراحی گرافیک

مهارت‌هایی برای ایجاد و ویرایش هر تصویری. نحوه‌ی ساخت و ادیت؛ بنر، پوستر، کارت ویزیت، رابط کاربری، اجزای متحرک، فتومونتاژ و تصاویری که با دوربین گرفته می‌شوند.

شروع پیش‌نمایش دوره‌


نویسندگی و تولید محتوا

متن‌ها بزرگ‌ترین جایگاه را در میان انواع محتوا دارند، نویسندگی و تولید محتوا مهارتی است که می‌توانید با استفاده از آن هر متنی برای هر هدفی نوشته و آن را منتشر کنید؛ از مقاله‌های سایت گرفته تا سفارش‌های ادبیِ نویسندگی که درآمد خیلی خوبی دارند. برای شروع این کسب‌وکار فقط یک کامپیوتر یا یک موبایل نیاز دارید و یک برنامه واژه‌پرداز مثل ورد برای نوشتن تا بتوانید با مهارتی که بدست آورده‌اید خدمات نویسندگی ارائه داده و بابت هر کلمه مقداری پول به جیب بزنید.

برای یادگیری این مهارت، می‌توانید از دوره زیر استفاده کنید:

نویسندگی و تولیدمحتوا

مهارت نگارش هر متنی برای هر هدفی. یادگیری ایجاد: متون ادبی مثل داستان، نامه‌نگاری، مقالات متنی، اصول کسب درآمد از نویسندگی و نحوه تولید محتوا و...

شروع پیش‌نمایش دوره‌


ایجاد و تدوین صوت

اگر اهل دنیای صوت باشید، مطمعناً می‌دانید صداها در قالب‌های متنوعی از جمله: کتاب صوتی، میکس‌های موسیقی، رادیو آنلاین و... منتشر می‌شوند که این امر باعث می‌شود این حیطه به تدوینگران صوت نیاز پیدا کند. هنوز که کمتر کسی به این مبحث وارد شده، می‌توانید سریعاً این مهارت را بدست آورده و از ارائه‌ی چنین خدماتی کسب درآمد کنید. علاوه بر این شما می‌توانید حتی برای خود میکس‌های صوتی ایجاد کرده و تحت رسانه خود منتشر کنید! کسی چه می‌داند چه کارهایی که با این مهارت می‌توان انجام داد...

برای یادگیری این مهارت، می‌توانید از دوره زیر استفاده کنید:

ساخت و تدوین صوت

دانش ایجاد و ویرایش هر نوع فایل صوتی. نحوه‌ی تولید و ادیت: کتاب‌های صوتی، پادکست، میکس‌های موسیقی، حذف نویز یا صدای خواننده، بهبود و ترمیم صدا و...

شروع پیش‌نمایش دوره‌


ایجاد و تدوین ویدئو

موزیک ویدئوها، کلیپ‌های عروسی، فیلم‌های آموزشی و.... معمول‌ترین قالب‌های ویدئو هستند که عمل ایجاد و ویرایش‌شان مشتریان زیادی دارد، اگر به مبحث تدوین ویدئوها علاقه دارید، می‌توانید با استفاده از ارائه خدمات مربوط به این مهارت، پول خوبی بدست آورید. 

برای یادگیری این مهارت، می‌توانید از دوره زیر استفاده کنید:

ساخت و تدوین ویدئو

یادگیری ویرایش و ساخت تخصصیِ انواع ویدئو. نحوه‌ی ایجاد و اعمال: افکت‌های حرفه‌ای، ترانزیشین‌ها، تدوین حرفه‌ای و تجاری، فوتیج‌ها، تایتل‌ها و متحرک‌سازی هر جسمی.

شروع پیش‌نمایش دوره‌


برنامه‌سازی

مارکت‌های مکان‌های خوبی برای فروش اپلیکیشن هستند که روزانه میلیون‌ها نفر به آن‌جا سر می‌زنند و اپلیکیشنی که نیازشان را رفع می‌کند را دانلود یا خریداری می‌کنند! چرا شما جزو فروشندگان برنامه نباشید؟ وقتی می‌توانید هربرنامه‌ای را برای هر سیستم‌عاملی مثل؛ اندروید، ای‌او‌اس و ویندوز، بدون کدنویسی بسازید و عرضه کنید! علاوه بر این، میتوانید ایده‌های پول‌ساز خود را تبدیل به برنامه کرده و صاحب کسب‌وکار شخصیِ خود باشید. یا حتی خدمات برنامه‌سازی را به افراد ارائه داده و از این طریق نیز کسب درآمد کنید.

برای یادگیری این مهارت، می‌توانید از دوره زیر استفاده کنید:

برنامه‌سازی بدون کدنویسی

تخصص ایجاد هر برنامه‌ای برای هر دستگاهی. نحوه‌ی ساخت و انتشار: برنامه‌های اندرویدی، برنامه‌های ای او اس و نرم‌افزارهای ویندوزی برای کامپیوتر و لپ تاپ‌ها.

در یوتیوب رایگان ببینید پیش‌نمایش دوره‌


تعمیرات نرم‌افزار و سخت‌افزار

کامپیوترها، لپ‌تاپ‌ها و موبایل‌ها، جزو دستگاهایی هستند که همه ما صاحب یک یا دو عدد از آن‌ها هستیم و با استفاده از آن‌ها خیلی از کارهای‌مان را انجام می‌دهیم. این دستگاها ممکن است دچار خرابی شوند و لازم است کسی باشد تا در این حوزه خبره بوده و توانایی تعمیرشان را داشته باشد. شما می‌توایند با ارائه تعمیرات سیار این دستگاها و یا تاسیس یک مغازه، به ارائه چنین خدماتی پرداخته و سود خوبی از این شغل داشته باشید.

برای یادگیری این مهارت، می‌توانید از دوره زیر استفاده کنید:

دوره متخصص کامپیوتر

علوم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هر دستگاهی. نحوه راه‌اندازی و تعمیر تخصصیِ: انواع لپ‌تاپ‌ها، انواع کامپیوترهای خانگی، گوشی‌های موبایل، نصب سیستم‌عامل‌ و...

شروع پیش‌نمایش دوره‌



ایده‌های بیشتری نیاز دارید؟ دوره زیر را امتحان کنید:

دوره‌ی حرفه‌ایِ ایده‌پردازی

ایده ناب انسان را می‌سازد! به برترین روش‌های ایده‌پردازی و نیازسنجی مسلط شوید تا بتوانید هر ایده‌ای در هر زمینه‌ای ایجاد کرده و آن را قوی‌تر از هر فرد موفقِ دیگری عملی کنید.

شروع


برای یافتن شغل مدنظر خود راهنمایی بیشتری می‌خواهید؟ دوره زیر برای شما ساخته شده:

دوره‌ی انتخاب شغل

یک شخص کاربلد، قبل از ورود به هر حیطه‌ای ابتدا آن را از نظر سوددهی، میزان ریسک و... تحلیل کرده و سپس با اعتماد به نفس وارد آن می‌شود تا آن بازار را قبضه کند! اما این تمام ماجرا نیست...

شروع


همچنین از مزایای مشاوره شغلی بهره‌مند شوید تا بهترین استراتژی را داشته باشید:

رزرو وقت

برای دریافت مشاوره‌ی تخصصی، می‌توانید از میان مشاوره‌ی حضوری، تلفنی و یا مکاتبه‌ای، یک نوع را انتخاب کرده و رزرو خود را با موفقیت ثبت کنید.

ثبت مشاوره